Hej hopp

Hejhej!

Söndag=Fredag och Måndag=Lördag ?

Känns konstigt det där. Dagarna är inte som de ska. Känns ju som om det var söndag igår. Men icke. Så jag sov bort en fredag.

Idag är det Lördag. Och jag ska åka bort. Kommer väl hem nångång. Haha nää så illa är det inte. Men man vet ju inte.


Jag vill ha en bil.
Den här bilen:







En Chrysler 300c sedan -07. Svart metallic och grå skinnklädsel-utrustad :)

Fattas bara ett körkort! Och en del pengar.


Dags för en cigg. Och byta kanal kanske ?  Kollar på nån snubbe som sjunger i en kyrka ba. Känns inte som om att det är något för mig.


Nej, hörs!



Kommentarer:

1 J:

vart för du din kos ? =)

2 Marcus.W:

Vilken otur att vi säljer en sådan på mitt jobb, samma färg och allt :)

3 Sandra:

Ja de ska bli riktigt kul!! TAck så mycket!

4 Sandra:

Ja de ska bli riktigt kul!! TAck så mycket!

5 Andreas:

Tja! Kommer du ihåg mig? Vi träffades på Medusa för någon månad sen. Var i Thailand på semester och mobilen fick sig ett dopp för mycket så alla nummer som inte fanns på simkortet rök. Skicka ett sms eller något när du ser detta, så att jag får ditt nummer. Jag har samma som innan. 070 47 99 134.



Puss och kram



Andreas

Kommentera här: