Tillbaka!

Hej!!!!


Jag lever.

Jag är i Trosa.
Idag är det nyårsafton! Vi ska fira den hos Camilla. Kommer bli ett JÄVLA drag.


Igår var vi ute och flängde, var i Södertälje, och jag åt på Max på första gången. Var sådär.
Sen var vi i Flemingsberg och sen åkte vi till Ösmo. Lämnade Börje, hämtade kläder och diverse, sen åkte vi till Nynäs och tjackade alkoholhaltiga drycker.

Nu ska jag ta mitt blodtryck. Det var normalt. Hade 137/106 i veckan. Liiiiite högt.

Ja jag vet inte vad jag ska skriva, förutom att det är jävligt skönt att vara i ett annat LÄN dessutom, haha.


Nu måste vi kirra biffen, vi ska ju göra skagenröra och komma på vad vi ska  nagga ikväll och fixa oss, oh komma på vad man ska ha på sig och jaaaa gud vet allt!!



GOTT NYTT ÅR!!!
Vi ses 2009
!

Kommentarer:

1 Sarah:

ja det haer ju hänt diverse grejer asså

2 Sandra:

Tack så mycket =) hade du en bra nyårsafton?

Kommentera här: