Whöhööööööuw

Detta är nog årets sommarplåga. Men jag måste faktiskt säga att jag gillar den ! Hahaha. Jag tycker att den är pissrolig.
Det är nog faktiskt så att killarna har upptäckt vinet det senaste året. Förra året började min bror dricka vin. "Åhh jag ska alltid dricka vin, man blir faktiskt full och får en härlig fylla!"

Ja, grattis. Förutom att vinet är gott - vitt för min del, så slinker det ner snabbare än vad man tror och man behöver inte vänta länge förrän man börjar bli sådär pratig, utan att det ska behöva kännas som om man har ätit 320 köttbullar, som det gör med öl.
Vin var ju det man började dricka när man var 'liten', på tetra var det ju dock och rött eller vitt spelade ingen roll.

Jag gillar fan vin. Bag In Box är ju suuuper. Kan man dela med kompisarna ! :D

Sen att denna video är rolig för att den är ganska ful, helt avancerad med dans och det. Fast det går ju sådär.

Kommentarer:

1 mickan:

Haha klockren ju =)

Kommentera här: