Jälar !

Nu har jag ju slaggat till tusen ! Gick upp kl.16.00 idag:S
Igår åkte jag till Ösmo med Sarah, hon skulle kirra grejer på ICA. Sen satt vi och väntade på bussen. Jennie passade på att komma också, så åkte hon med till Nynäs sen för att jag och Jen skulle jobba.
Enzo var med till ösmo, Haha så gulligt. Det var ett barn som kollade på honom (han är inte så stor) den lilla tjejen på typ 4 barre pekade på honom och sa "Ååååhh kolla! En nyfödd!" Hahahahah. Njaaa inte riktigt. :) Det var kul.

Sen gick jag och Jennie till Arena och tog en svettpuck innan jobbet. Vi började jobba 19.30
När vi kom till jobbet kirrade vi biffen och sen var det bara att vänta på att några skulle komma.
Det var ju inte så mycket folk om man säger så. Vi slutade kl. 02.00. Efter jobbet gick vi till nerevåningen och tog en bärs. Sen gick vi hem till mig.
Vid 04.00 stängde vi av tv:n. Somnade väl nångång därefter.

Jennie åkte hem vid 11.30. För att kirra biffen innan hon kommer hit igen, för en till kväll på jobbet.
Jag låg ju och knoppade till fyra. Sen gick jag och lämnade min kamera till Sarah, hon ska låna den för att hon åker till London imorgon. Fan vad kul.

Nu ska jag spela lite poker innan jag hoppar in i duschen. Börjar 19.30 idag igen.

Kommentera här: