Solig dag !

Idag väckte Sarah mig, och då var det bara att gå upp, det vill jag lova.
Så jag gick in i duschen och kirrade biffen, sen gick vi på prommis med Enzo.
Vi gick ner till hamnen, kikade på fåglarna och så gick vi runt så vi kom till svandammen sen.
 Det är riktigt bra väder ute. Då blir jag glad.
 
Jag skulle fika med Ellinor idag, men som vanligt gör hon andra saker när vi har bestämt något. Så jag ska åka till henne sen efter att jag har naggat så ska vi ta ett glas vin eller två :) Det gillar jag, haha.

Snart ska jag börja med maten så det är klart till klockan 17.00. Annars blir det liv i luckan !

Nu ska jag spela poker med Sarah ! ONLINE haha.

Ohoooj Herr Bäver !

Kommentarer:

1 Sarah:

Skäggbiffen eller? HAHAHAHAHHAHAHAHHA. jag VISSTE att du skulle skriva "ohoj, herr bäver"!!

2 Sarah:

HAHA.. sa jag det eller?

Kommentera här: