Åh herregud...

Ja, asså det har varit fullt upp !
Nu har vi flyttat div grejer. Nu har jag hela vinden hos Micke kvar och lite grejer i lyan som köksbord och div. Men jag har tömt förrådet som jag hade hos farmor. Sen har jag ju grejer i förrådet hos Jonnie också PLUS att jag har grejer hemma hos mamma. Men det ska vi ta imorn. Hoppas allt hinner bli klart så att vi kanske kan slagga första natten där imorgon :)

Idag har jag jobbat första dagen ute på uteserveringen på stan.
Gick som smort, allt det där satt i. Slutade där klockan 15.

Nu ska jag till Ösmo och lajja med Jennie innan vi ska jobba. Hon ville kika på nya lyan och så. Sen drar vi väl till Pindos eller varför inte ÖSMOPUBEN nära och bra, hahah och vi ska nagga och det.

Hinner inte skriva så mycket. Men det ska bli ett jävla drag på Old Bell ikväll så kom dit vettja, det är ju lördag och det :)

Hej svejs !


Juste, kan ju passa på att be er läsa frugans blogg, hon har skrivit lite mer om flyttskiten, PUSS

Kommentera här: