Hej!



Tjuhuuuuu


Hahahaha vafan har jag gjort med bloggen då ?
Vitt ba. Det skulle vara rosa. Jävla fittfärg. Får väl kirra det.


Gårdagen var ju lite härjad.
Var ju lite segt i början, men sen hinkade man ju.
Var hemma hos Jennies föräldrar i Ösmo. Jag och Jennie gjorde värsta grymma pizzorna.
Fick massa paket också, måste ju bara ta mig dit och hämta grejerna också. Ska ta kort på det sen.
Och jag, smarthuvet glömde Jennies paket här hemma och skivor. Hallå? Jag är ju förfan skivkungen. Har alltid med mig skivor när det är galej med smaskiga låtar på.
Men man är ju så slut i roten så att jag glömde ju allting. Vinet hade jag med mig. Det var väl det enda jag tänkte på.


Sen blevre ju utgång.
Det var bara jag och Alexandra som drog. Ingen annan ville ju.
Sen kom Jennie och Johan ut ändå ba. Det var ju kul.
Faktiskt väldigt trevlig kväll!
Sen drog vi till grillen, stod i kö i 17år.
Naggade och sen blev det en rom och cola. Men jag drack bara halva. Tröttmössor.
Ja så sen var det ju bara att gå och lägga sig.
Mys.


Man fick ju inte sova länge för klockan 09.35 typ så började ju Alexandra tjattra. Så tjattrade jag också.
Sen slängde Alexandra på 'Vingar av glas'. Så vi kikade på den också.
Åh, man är ju bra trött nu asså.


Sitter hemma. Vill ju bara slagga in men jag kom ju på att det är första advent idag.. Jag har inte julpyntat än.. Måste ju kirra det. Städa, dona, byta gardiner sätta in diverse stakar...
Orka det.
Menmen. Är det advent så är det!


Ska väl tycka synd om mig själv lite nu först.. Innan jag tar tag i saker och ting.
Satan vad man inte är pigg nu asså!


Ses då!


Puss!

Kommentera här: