Hemma!

Kom hem vid 20.00.
Sitter och kollar på Idol.

Jonnie lagade mat hemma hos mamma. Det var pissgott!
Kycklingfärs som han hade i grejer i och sen en sallad som man slängde i ett tortillabröd.
MUMMA.
Han är duktig, brorsan.

Jag fick en lite sen födelsedagspresent av honom också
Biljetter till High School Musical On Ice!!!
Hahahahahah jag ba ååååhhhh!! Tack :D
Lite nördigt, men det är säkert skitbra!
Ska ta med mig Alexandra.


Och farmor då.. Asså.. Haha åhh. Hon är nog världens roligaste.
Jag fick också lite paket av henne.
En jätterolig godispåse. Jag älskar ju roligt godis.
Jag gillar allt som är roligt egentligen. Prylar liksom.
Sen fick jag en liten kudde som det var en liten hund som sover på. Hahahah pissgullig.
Den ligger nu på min säng.
Jonnie fick likadant :)

Hahahaha innan vi skulle äta och skulle ta mat farmor ba
"Nej vad festligt!! Vad kul!"

Hahahahahaha åhh. Älskar när hon säger 'vad kul!'
Man ba ja jo, det är roligt.. Med mat. Haha åhhh. Det låter så jävla kul.
Jag och Jonnie har pratat om det förut, så vi började ju garva när hon sa det.


Åhh jag är så mätt.

Nej, tillbaka till Idol. Det är Robin nu. Som jag surrade med allt för mycket på Medusa.
Åhhh. Pinsamt.










Kommentarer:

1 J:

haha.. vare det som skulle vara den 11:te ?

2 michelle:

åh, då är inte jag den enda över 10 år som ska på hsm on ice :D

Kommentera här: