Haha, ljuva 90-tal

Vem minns inte Savannbyxan, Buffaloskon, Spice Girls, Voxpop, Backstreet Boys, Jazzbyxan (som senare blev en hit en en kjol på), dom där armbanden i pärlor, Buddhaarmbanden, som man skulle ha så många som möjligt av i olika fäger.

Eller vem minns inte Robyn och silverjackan ? Hudfärgade läppar, Mysteriet på Greveholm, Kenny Starfighter, Randiga Rutan där man köpte färgglada tröjor, helt med hål i på nåt snyggt ställe, som axlarna eller vid de små tuttisarna man hade. Eller de tuffa jeansen man tjackade på Scala? Manhattan och Ohio finns ju kvar dock.

Kan ju säga att jag hade allt det där.
Och kommer ihåg alla tv-serier.

I klädväg så är ju det mesta historia. Förutom mina buffaloskor som jag tjackade i ettan på gymnasiet. Hade kastat mina gamla, och alla mina kompisar också. Och jag kom på att de är jävligt snygga!
Fast det är väl bara jag, men det skiter väl jag i.

Sist - och minst.
Aaron Carter!
Vilken liten tjej lyssnade inte på honom när han kom? Man nöjde sig liksom inte bara med Nick! Det fanns ju två av dom.










Det här ämnet kan man sitta och diskutera i timmar, men åhh så härligt det är!

Kommentera här: