Broke

Jag har precis tryckt i mig en matlåda från jobbet. Pannbiff, löksky och stekt potatis. Det var mycket godare nu än vad det var tidigare idag. Kan bero på att man försökte dränka sin ångest över att inte ha några pengar kvar av lönen till att göra av med pengar på öl efter jobbet.
Jag fattar inte vad jag har gjort. Jag har liksom inte gjort något, och jag gjorde inte av med mycket pengar alls i helgen. Sjukt. De bara flyger iväg. Det känns ju skönt. September har ju inte ens börjat.
Jag har pengar till busskort, för det måste jag ha. Annars kommer jag inte till jobbet så att jag kan tjäna några pengar överhuvudtaget.
Åh jag är trött på att låna pengar varje månad för att få det att gå ihop. Ändå fick jag hyfsad lön denna månad. Spärra in mig - eller mina pengar.

Jag har fått ett Britney Spears ryck och rakat garnet också. Fast det var inte så mycket, så jag kan dölja det.
Som vanligt har det varit bråk på telegrafen också. Jag fick en rejäl hurring rätt på chucken. Den skulle dock inte träffa mig, men som jag är så hatar jag när folk ska bråka och jag - som är sjukt bra på att få folk att inte bråka, kommer emellan - och PaaaaaaaaaM! Det sprutade blod. Han som slog mig var tvungen att be om ursäkt 300 grr för att jag skulle bli nöjd. Men det var helt onödigt. Alltihop. Som vanligt när det gäller killar. De bara slår.
Det är inte ofta man bevittnar tjejfighter ? Nej, "vi" går och snackar skit om varandra istället. Och leker med andras känslor istället för att slåss. Det kanske gör ondare. I längden. Med "vi" så ingår inte jag i den kategori. Jag hatar brudar som är brudiga. Jag är mer som en kille - fast utan att slåss. Jag kör mitt race och jag har faktiskt kommit jävligt långt på det. Vad gäller den sociala biten med vänner och shit. Jag har inga ovänner. Visst. Det kanske finns folk som inte gillar mig. Men jag känner inte dom, och dom känner inte mig. Och jag har definitivt inte gjort dom någonting isånafall. Jag har alltid varit den jag är och sticker inte under stolen med något. Jag säger vad jag tycker. Sålänge det kanske inte sårar någon jag tycker om. Resten skiter jag i.


Sjukt trött är jag! Jag måste kolla ett avsnitt av "True Blood". Sen ska jag fan duna asså!




Det rakade syns dock inte sååå mycket på denna bilden.
Lajnar upp en bättre bild sen.

Kommentarer:

1 Saja:

JAAAAAAAAAA true blood!

kollar varje dag.

har 5 avsnitt kvar av 2:a säs så jag kanske blir kvar ikväll^^

2 Jessica:

Aaa det är så jäääla bra asså! Hur är andra säs*???? bättre ??? Jag ska kolla nu ^^

Kommentera här: