Att jag aldrig lär mig!

Samma misstag. Om och om igen.
Jag dricker vinet för fort.
PANG! säger det så har man en karatefylla och är helt rabiat. Inte elak eller så. Men jag säger alltid så konstiga saker och gör bort mig. Fattar trögt gör jag också.
Jag är pinsam.

Ja, som ni då förstår så blev det en del vin igår, samt bacardi razz, öl och dooleys. Jag blir så trött.
Det var ju idag som det var planerat att göra saker! Jag visste ju det. Så det är ju bara att slänga sig i duschen och så är det bara att börja om.

Igår var vi först hemma hos Jennie. Jag, Linn och Jennie. Sen drog vi hem till Karin. Satt där och drack och youtubade musik.
Sedan drog jag, Jennie och Linn till Old Bellish. Där surrade man ju med allt och alla. Dansade som en rockstjärna (trodde jag iallafall) och satt som vanligt på toaletten. Man fastnar alltid där några extra minuter av någon anledning. Man börjar ju alltid surra om seriösa grejer så måste man surra klart.

Surr surr surr. Håll käften förfan.
"hehe nej men du snackade om din bikini och så sa någon att man kan få svamp eller nått.. så skrek du något om att smörja in fittan med pevaryl eller nått.. de var nog de värsta... eller nått sånt... minns inte allt, de var så mkt"

Jag måste lära mig att hålla käften. Jag säger så konstiga saker. Man kan ju tro att jag har rymt nånstans ifrån.


Nej, nu måste jag hoppa in i duschen. Sen bär det av till Alexandra. Då ska vi nagga och dricka.


Puss på er

Kommentera här: