Lista ?

Vilken stil har du?

Nörd?
( ) Jag har blivit instängd på toaletten
( ) Jag har blivit dassad
( ) Jag har glasögon
( ) Jag har byxorna över naveln
( ) Jag har blivit kallad tönt
( ) Jag har bra betyg
(x) Jag har/har haft tandställning
( ) Jag tänker inte mycket på mitt utseende
( ) Jag har mindre än 2 kompisar
( ) Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt
( ) Jag tycker att schack är roligt

Totalt: 1

Fjortis?
( ) Mitt utseende är mitt liv
(x) Jag använder brunkräm/brun utan sol året om(foundation,puder osv)
( ) Folk har kallat mig korkad
( ) Folk har kallat mig fjortis
( ) Jag lyssnar på remixade babyröster
(x) Jag är blond
( ) Jag tycker att jag är snygg
(x) Jag festar varje helg
(x) Jag röker
( ) Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör
( ) Jag är dålig på grammatik

Totalt: 3

Emo-kid?
(x) Jag lyssnar på emo
(x) Jag är piercad
(x) Jag har/haft svart hår
(x) Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter (Dom var det när jag gick i skolan ja. Med låttexter)
( ) Jag gråter ofta
( ) Jag vet vad sXe står för
(X) Jag har snelugg (Ibland så)
( ) Jag spelar i ett band (Har gjort)
(x) Jag använder kajal/eyeliner
( ) Jag har blivit kallad emo

Totalt: 6

Brat?
( ) Nästan alla mina kläder är märkeskläder (Nja, har mycket märkeskläder, men nog mer som inte är det.)
( ) Jag använder/använt mycket hårgele
( ) Jag tar aldrig bussen till skolan
( ) Pappa betalar
( ) Jag åker utomlands varje år
( ) Jag spelar golf
( ) Jag har blivit kallad snobb/brat
( ) Jag har blivit kallad korkad
( ) Jag posar på mitt klassfoto
( ) Jag är solbränd året om
( ) Jag äter på resturang varje vecka

Totalt: 0


Ghetto-kid?
( ) Jag använder keps varje dag
( ) jag använder stora munktröjor
( ) Jag har häng
( ) Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet
( ) Jag använder ord som ”din mamma”, ”mannen” och ”yo”
( ) Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen
( ) Jag lyssnar på hiphop
( ) Jag har slått ner någon
( ) Jag hamnar ofta i bråk med polisen
( ) Jag hamnar ofta i bråk
( ) Jag skolkar ofta

Totalt: 0
 
Datanörd?
( ) Jag använder uttryck som lol, noob, rofl, ffs och omfg
( ) Jag skriver cya istället för see you
( ) Jag spelar WoW
( ) Jag spelar något annat spel online
( ) Jag säger lol, brb och omg IRL
(x) Jag är inne på datorn varje dag
( ) Jag är i level 60 eller mer på WoW
( ) Jag vet vad roflmao betyder
(x) Jag är nästan aldrig ute (mer inne än ute statistisk sett i alla fall)
( ) Jag har mörka ringar under ögonen

Totalt: 2


Jaha, jag är väl en Emo-kid då...

Kommentera här: