Bonus på kortet ♫ 1987 hon är alltid bäst

Jag drog till Nynäs direkt efter jobbet igår. Jennie och Johan skulle ta det lugnt, dra till bowlinghallen och ta en öl bara. Ja, det vanliga. Bra, tänkte jag. Då kan ju jag haka. Jag skulle nämligen också ta det lugnt.
Drog till bowlinghallen. Tog en bärs. Och jag bowlade faktiskt! Har inte gjort det på sjukt många år.
Jag var bäst. Nej det var jag fan inte. Totalt kass. Men det gick bra i början, och slutet. Men jag kom ju sist ändå.

Sen blev det ju en bärs till. Och en till. Och en till. Sen var vi ju på gång!
De stängde tolv så vi drog till TG.
Hur kul somhelst hade vi. Älskar när det blir sådär otippat.
Hade ju inte räknat med det för fem jävla öre. Skulle ju sluta sent och det, men kom till nynäs vid 21 istället, så det var ju asbra.
Så jag drog ju ut i jobbkläderna och uppsatt hår (!!!)
Såg ut som en påse skridskor, men så fick det vara!


Idag är det asnajs väder!
Fick skjuts till bolis innan vi åkte till Ösmo.
I bilen på väg till Ösmo:

Johan:
Fan vad ont det skulle göra att ramla på asfalten här öh. (De hade typ tagit bort massa för att de skulle lägga nytt, så det var helt ojämt.)

Jag:
Varför ser det ut så?

Johan:
Ameehh, för att de ska lägga nytt!

Jag:
Jaha... Ja man kan ju inte veta allt.

Johan:
Nej men du kan väl veta NÅT!


Nu är jag hemma, ska kirra biffen sen kommer Jelle hit och hämtar upp mig när hon kommer från jobbet, sen drar vi till nynäs och tjackar diverse grilltillbehör och det. Sen drar vi ut på ringvägen eller nåt och grillar och dricker bärs!
Så jäla najs!

Sommaaaaaaar!


Nu måste jag kirra biffen!


Världens bästa lökar!



Och Guvernor Andy!

Kommentera här: