Helgen dååråå

Jag och Jelle grillade igår. Tog lite tid att hitta en bra plats bara. Solen var ju på andra sidan! Men det var mysigt ändå.
Gollie jiddrade med en svan också.
Jisses, de är ju livsfarliga. Men svanen åkte iväg. Eller trampade, eller vad fan de gör.

Vi kastade i oss maten, för vi var ju pisshungriga.
Vi hade ju diverse grejer!
Fläskfilé, potatissallad, tzatsiki,benja,  nachos och guacamole och den äckligaste fetaosten av dom alla. Fy fan! Vi som var så sugna. Huvaligen.

Så blev det cider och bärs på det.
Sen började det bli lite kyligt så vi rörde oss hemåt.
Vi hade musik i högtalare också det var asnajs.
Gick ringvägen och drack bärs och lyssnade på musik. Det var inte ens jobbigt!

Men vi blev trötta och Jelle skulle upp och jobba så vi la oss typ vid 00.30.


Idag kom jag hem vid 06.30.
Sen dunade jag lite för att sen åka till mamma och nagga middag. Mors dag nivet.
Träffade Zabbe och hennes knoddar på bussen också, så vi tog sälle till konsum. Jag tjackade en blomma och exotiska frukter till mamma. Lite ananas, meloner och jordgubbar och sånt.
Hon blev klaad. Choklad och sånt skit är ju ändå något som inte går åt liksom.

Sen skjutsade bror Johan mig till kvantum och sen hem.
Väl hemma började jag städa och dona.
Tvättade jobbtröjan också. Tog med mig en ny tröja hem i torsdags, men den var ju större än störst. Ändå är det large i båda. LARGE liksom. Small finns inte. Men det ser inte så kontigt ut. Längden är bra, men den kunde varit lite tightare. Så jag fick tvätta den som är lite mindre.

Har precis kollat klart på Söndagsparty också.

Nu ska jag väl kika på nåt annat, kanske nån film eller nåt, för att sen duna in.
Jaaa, det är ju Supernatural nu.
Jelle har lärt mig att kika på det, asbra ju.


Godnatt!


Solen var inte riktigt på våran sida men det gjorde ingenting. Vi la bärsen på kylning i vattnet. Men de flöt ut. Här står Jelle och fiskar upp alla.


Gollie med slem


Grillen

Kommentera här: