RÄTT MÖR!




Hahahahahaha det slår aldrig fel när jag och Jennie är ute på bravader.

Vi satt i en park på medis med våran lilla systemkasse innan vi skulle bege oss mot något ställe. Det var massa råttor och möss som sprang omkring där. En FET jävla råtta såg vi. Höua.

Klockan hann ju bli ett innan vi kom iväg.


Vi drog till harry. Det var två pers där.
Whateva! Vi gick in ändå, tog cider + bärs + tequila.

Sen åkte vi med någon taxicaufför som var helt konstig!
Vi åkte med honom två gånger. Han sa att han bodde i nynäs. På centralgatan. Jag ba aaa fast den är ju ganska lång?
Nästa gång sa han "nej jag bor inte i nynäs, jag bor i midsommarkransen" vi ba ehhh wooottefuck äre för fel på killen?

Efter harry drog vi till ett 5 ställe.
The lab.
Sture of course.

Vi kan inte ha varit där länge asså. Det gick så fort!
Och engelska surrade man ju hela kvällen också.
Först surrade jag med Lewis i telefon på harry ett bra tag.
Sen träffade vi några dudes från Australien som vi surrade med resten av kvällen.

Haha!

Nuff said.


Vi åkte hem 8 imorse. Alla skulle till jobbet.
Jag och Jennie var fortfarande fulla.

Kom hem vid 9, naggade några myror och sen gick vi och la oss.
Vaknade halv tre.

AHA! Fint, jag ska snart gå och lägga mig.

Nu har vi lökat i soffan med pizza och loka.

Jag beställde en pizza med tonfisk och skit på.
Men hade riktigt grov bslutsångest.
Jag var ju så jävla sugen på en karl sune.
När vi fick pizzorna så fick jag en tefat. Alltså en carlzone - fast dubbel.

"Här har du din jävla carlzone!"

Så carlzone fick jag. Massa.


Åh, det känns som om någon har sopat på mig. Kroppen är ju helt paj! Ont överallt, blåmärken och allmänt trash.
Heja!

Vi tog med oss kamera. Men vi har endast bilder från balkongen och på tåget in.
Alla är kassa.

Bra jobbat.


Kommentarer:

1 Saja:

amen jess de där e ju orange o inte brun^^

2 Malin:

Skulle inte du köra brunett?

3 Jessica:

det ÄR brunt! bara det att blixten gör inte färgen rättvis!

4 sofie:

Färgen klär dig jättebra! :)

Kommentera här: