________



Pjuh. Igår natt sov jag tolv timmar och denna natt sov jag nio. Jag älskar att sova.

Igår mötte jag upp Jennie för att gå på bolaget tills på fredag och sen slängde vi oss i solariet för tredje gången. Fast de två gånger vi har solat innan syns ju inte. Förbannat kassa solarium. Men nu solade vi i centrum och det blev ju varmt i dom iallafall och jag känner att det har tagit.
Vi skulle ha solat där från första början!

Idag ska jag ner och möta upp Jennie igen. Hon slutar 18.00. Då ska vi sola igen. Samt köpa köttet till på fredag så hon kan lägga det i marinad på torsdag!

Jag måste förbi ica också och hämta ut mina skor! Får göra det innan jag drar till newnose.

Ohhhhhh Projekt Prinsessa på Dinsey Channel klockan 16. Den ska nörden se.
Så jag antar att jag får gå till ica inom kort!

Kommentera här: