CREEPY



Jag har varit i Nynäs idag och solat.
Solade ju igår också. Så nu har jag soleksem!
Snyggt som få. Röda prickar lite här och var.
Man är väl inte den pigmentrikaste personen i detta land, så det är sånt som händer!
Vi ska kötta en sista solning på fredag.

Nassarna är brända också. Helt röda :( samt låren.
Det går över!
Nu ska jag ju jobba i två dagar så då blir det ju ingen mer solning.

När jag stod och väntade på Jennie idag så passade jag på att kolla i skyltfönstret på alla pepparkakshus som har varit med i tävlingen i Nynäsposten. Det är ju tävling varje år. Vet aldrig vilka som vinner eller så. De är alltid där i fönstret bara.

Jag kollade på alla, och de var rätt fina. Sen kom jag till det sista, då blev jag lite rädd!
Det huset var döpt till "KAOS".
Och det var brinnande hus och döda människor överallt!
Gjord av "Emma och Frida" Typ.
Det kan vara ett par skadade barn eller så är det tonåringar som ville göra en poäng i hur det ser ut i världen idag..

Kommentera här: