LÖRDAG



Men hallå!

Idag är det lördag. Men det märker ju inte jag av, eftersom jag jobbar.
Lördag är på onsdag!

Jag har precis kommit hem från jobbet och packat om väskan igen. Inatt ska jag minsann sova hemma.
Fast inte de övriga nätterna.
Sjukt skönt att det inte tar två timmar att ta sig till jobbet!

När jag blir stor ska jag flytta in till stan.
Med andra ord - om ett bra jävla tag!


Det märks lite att det är helg ialafall, det är skönare stämning på jobbet ,och framför allt - man dricker läsk!
Det gör man fan inte på veckorna.
Jag hade tänkt dricka läsken förra helgen men det blev inte av.
Så det blev ju kalas idag!
Kexchoklad, vanlig choklad och cherry coke.
Perfekt.

Vilket intressant inlägg det här blev! Men så kan det ju bli när man inte har gjort någonting förutom att jobba.

Skitsamma, jag tänkte bara köra en uppdatering innan jag slänger mig i bingen!


Och tack alla gullungar för alla söta kommentarer!
Man blir ju liksom på lite bättre humör när man loggar in och ser att en liten gullgris har skivit!

Puss på er!



Nu ska jag sova, jag ska ju förfan upp snart igen!


Kommentarer:

1 Sarah:

Vi måste ses och fnittra lite snart. Det bubblar i mig :]

2 Tei:

Kex choklad! :D

3 D evil AKA Heidi:

SV: Hehe, takk : ) Og bare hyggelig du ^^

Kommentera här: