!"%@!!&##!!




JÄVLA DAGJÄVEL!

Shit vilken dag.
Började 7 imorse - HEJ 5-tåget!

När jag hade dragit kom jag på att jag hade glömt plånboken. Jahapp. No brakefast for mig.
När jag kom till jobbet naggade jag en banan och drack en kopp te.
Lunch kl. 13.
fast jag var inte så hungrig.

Har bara fått kukärenden idag, som har tagit 374863 miljoner år att reda ut.
Sen skulle jag byta bord.

Först fastnade jag med mitt headset i stolen, så jag böjer mig ner för att ta loss det.
Då häller jag ut min redbull över hela stolen och på golvet.
Jaha.
Går till toaletten för att hämta pappershanddukar.
Tar två stycken.
Tappar dom.
Böjer mig ner för att ta upp dom och på vägen ner slår jag i axeln i handfatet.
Allt detta på 30 sekunder.

Det var inte min dag idag.

När jag hade bytt bord sprang jag ut på en cigg för att svära och ta några behövliga andetag.
KUKEN.

Sen har jag varit jävligt irriterad också.

Jobbade över och slutade 19.

Missade bussen och var tvungen att ta nästa, vilket resulterade i att jag missade mitt tåg.

När jag väl hade kommit till Västerhaninge så kom inte tåget.
Fick vänta 15 minuter.
Frös.
Kom hem 50 minuter senare än väntat.

INTE min dag idag.
Nu ska jag sova och hoppas att morgondagen blir bättre.

Och fan ta den som pajar den.






När jag kom hem la jag ner plånboken i väskan fort som fan.

Kommentarer:

1 Malin:

Vilken bra blogg du har :) Glad påsk på dig!

2 Milne:

SVAR: Varse. Är allt bra med dig då? :)

3 Pammie:

Låter som en skitdag...



Tack så mycket för din röst!! Snygg blogg!



Kram

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=HW9ZOnppA06ja5QcE1IFggUG#bikiniGallery

Kommentera här: