FLYTTAT



Sådärja!

Då har man flyttat.
Internet fungerar. Men inte fan gör tvn.
Pisscomhem.
Måste ringa dom imorgon och fråga vad fan det är för fel! Jag har inga kanaler alls.
Konstigt, eftersom internet fungerar.

Igår kom Jelena, Jennie, Sandra och Sara hit.
Jag trotsade min sjukdom och gav mig fan på att jag skulle supa mig frisk istället.
Det fungerade!

Och kul hade vi!
Jag köpte en korv till en hemlös igår. Jisses vad glad han blev!


Slänger upp några bilder på lyan. Det är långt ifrån klart, så slutresultat kommer sen!

kök




Sovrum. Slängde på med lila! Blev döbra!



Badrum!



Del av vardagsrum




Del av vardagsrum.



Köksbordshelvetet saknade ju skruvar så det kom inte upp! Så jag ska jaga nya skruvar, om det inte finns så måste jag tjacka ett nytt bord. Det suger. Massa onödigt extrajobb.

Men detta blir nog bra ska ni se!

Kommentera här: