woho!




hej! Fan vad vi har haft fullt upp! Igår gick vi upp tidigt för att åka skoter. Sen efter det drog vi till stugan och drack. Det var jag, alex, sofi och stefan. Vi drack grogg och spelade kort. Kotten!! Så jävla kul! Vi hade riktigt roligt igår faktiskt. Blev rätt sent också. Men det var ju bara att gå upp tidigt igen och åka skoter. Fy fan. Jag åkte med alexandra, sen åkte jag med stefan. Jag trodde ärligt att jag skulle dö. Jag satt inte ens på skotern! Var i luften, och sen var skoterhelvetet knappt på marken! Jag satt där och skrek rätt ut. Fanns inte så mycket jag kunde göra förutom att hålla i mig i bästa mån. Sen när vi saktade in så sattt jag och slog på honom och sa att jag höll på att dö. Jag kastade mig av skotern och ville inte åka med honom mer. Sen skulle jag köra. Efter ett tag satte sig alexandra bakom mig. Körde. Sen, helt plötsligt så åkte vi av skotern och skiten välte! Sen körde vi fast. Jaha. Det är ju helt uppenbart att jag inte ska ha något med skotrar att göra! Nu har vi lämnat skogarna och har farit till storstaden - Östersund! Så nu sitter vi och groggar och ska bege oss ut på krogen här. Sen trynar vi här och åker hem när alexandra har nyktrat till. Totalvärd helg. Så skönt att komma bort! Nu ska vi tydligen ha armhävartävling! Je må dra, som man skulle sagt häruppe. Trevlig lördag!! Ooch hörni! Det var en trött gris som åkte till england, då blev han pigg...

Kommentera här: