BÖRJADE DAGEN PÅ SJUKAN

 
Det gick sådär med Batmanfilmen igår.
Först när jag satte på den så tyckte jag att den började konstigt. Men vi satt och tittade ett tag iallafall. När vi kom på att vi inte fattade nånting så kollade jag vad fan som hadfe hänt. Och ja. Jag hade satt på CD2 istället för ettan på en gång. Mitt i filmen ba! Världens action direkt. Inte så konstigt att man inte hajade nåt.

Men jag kom liksom aldrig in i filmen, så jag blev rastlös. Och herrn bredvid somnade.
Så nja.
Det blir ingen The Dark Knight Rises på bio för oss inte!
 
Imorse drog jag iväg till Huddinge Sjukhus för mätningen av luftflödet som jag berättat om tidigare.
Var inte så kul!
Man andades i en mask och fick ena näsborren igentejpad. Och man fick såklart inte andas med munnen. Det var jobbigt! En smärre panik var ju nära att uppstå när man inte fick nån luft. Men det var inte så farligt som jag hade tänkt mig. Jag är ju van att inte få luft liksom. Hade varit värre om de typ skulle köra upp nåt i näsan på mig, det är fan obehagligt!
 
Resultatet visade ju att det inte stod rätt till, men värdena var inte så fruktansvärt dåliga heller. Jahaja.
Ska iallafall tillbaka på tisdag och då ska jag surra med en läkare och då får vi komma fram till en åtgärd.
Jag måste ju göra nåt för att det ska bli bättre.
 

Kommentera här: