2012!

 
 
 
NYÅR

Året inleddes med buller och brak! Dagen spenderades med Jelena och sen med massa vänner.
Vi hade skitkul! Och jag bara kände att detta år skulle bli bra!
 
 
 
FRITID

Jag hade uppenbarligen för mycket fritid och gjorde ett kollage.
 
VANN EN TÄVLING

Jag var på en kryssning med några kollegor. Det var en rockabilly kryssning typ!
Jag slängde av en låt i en karaoke tävling. Och vann.
Random. Jag var inte där när de ropade upp vinnaren. Haha. Det var ju inte så att jag trodde att jag skulle vinna. Jag hade ju sjungit en blink182låt medans de andra sjöng Elvis och annat passande!
Jag vann och sjöng med The Go Getters på scen två gånger.
Har ingen aning om vilka det är.
Vi sjöng 'Sheena is a punkrocker' och 'Sånt e livet'. Den sistnämnda kunde jag inte texten till!
Men kul var det! Och så hamnade man i Wheels Magazine. och så fick jag diplom.
 
 
JAG VAR ZOMBIE

'Den Sista Dokusåpan' hade premiär på tv.
Jag var en jäkla snygg zombie!
 
 
FICK EN LYA

Jag fick äntligen ett förstahandskontrakt! Jag tog mitt pick och pack och bosatte mig i Hägerstensåsen!
Och oj vad jag trivs!
 
image descriptionimage description
 
ANSIKTSFÖRLAMNING

Jag åkte på en random ansiktsförlamning och spenderade 10 timmar på akuten. Som tur var så var min käre vän Jennie med! Vi åkte in vid 22:00 och kom hem 09:00. Det blev inge jobb för mig den dagen.
 
De gjorde en massa tester. Plus att de tog ryggmärgsprov! Hua!
Men jag åkte hem med lite kortison och sen försvann det.
Märkligt!
 
 
 
 
 

 

Kommentera här: