TRIXA OCH FIXA

 
Tjurba lurba!
Jävlar i mig vad skönt med ledighet!
Även fast det bara är två dagar. Men ändå. Sjukt bra grejer!
Hoppla hej vilken grej. Ska sova tills på fredag. Eller njae, det kan jag ju inte eftersom jag ska upp relativt tidigt imorn! Men jag ska lägga mig I TID ikväll!
 
Det jag ska göra nu är väl att slänga i lite färg i garnet och ta ett bad. Sen efter det ska jag lägga mig i snarklådan. Om det inte dyker upp något jag prompt måste göra. Typ som att måla naglarna, rensa något skåp eller så.
 
Fick skjuts till slussen idag efter jobbet så jag kom hem sjukt fort! Det är skönt det!
 
Då ska vi se.. Vad var det jag skulle göra nu...? Just det. Fixa alla grejer och komma i säng fort var det ja!
 
 
 

Kommentarer:

1 Anna S:

Åhh älskar dina rosetter! Men vet inte om de passar på mig, är ju rätt stora. Har bara små rosetter själv.

Svar: Jag gör dom ju själv.. Kan ju göra liiiite mindre så de passar dig också! :D
J e s s i c a

2 Anna S:

Ja, det får du gärna göra! Om du kan, vill och har tid? :P Åker ju till Aussieland den 25 aug... Annars kan jag beställa en till när jag kommer hem. :)

Svar: None
J e s s i c a

Kommentera här: