PLANERING



Idag är det lördag, och jag ska hem och ta ett bad efter jobbet. Sen ska jag sova så att jag är pigg imorgon!
Om jag kommer ihåg rätt så ska jag ha en tjomme på utbildning imorgon, så så kan det ju vara bra om jag är med i gamet lite extra.

Det räcker ju med att jag fick vara ute lite igår faktiskt.

På måndag ska jag banne mig ta tag i allt jag måste göra!

Vilket är:

1. Sy och pyssla
2. Boka tvättid (jag är rädd för att gå ner i källaren, så jag drar ut på det)
3. Hämta ut paket
4. Städa i vanlig ordning
5. Lägga upp lite kläder på Tradera

... Får se hur många punkter jag faktiskt tar tag i.
För att jag tror att jag inte har något planerat på måndag iallafall. Vad jag vet. Men det dyker ju alltid upp något. Men jag ska försöka göra något iallafall!

Men än är vi ju inte där! Jag har ju faktiskt 20 timmar kvar att jobba.
YÄ!

Kommentera här: