LILL-LÖRDAG



Fick mess om en förfrågan att komma och dricka en öl eller två. Jag tackar ju inte nej.
Jag jobbar ju bara imorgon sen har jag semester!

Så jag hakade. Vi drog till Debaser Slussen och drack tre berka.

Med en person som jag aldrig i hela mitt liv trodde att jag skulle umgås med igen.
Men saken är den att jag har saknat henne. Typ varje dag har jag tänkt på om man inte kunde vrida tillbaka tiden och få det ogjort.
Sen ju längre tiden har gått så har allt det negativa nästan glömts bort och allt det positiva har bara varit i tankarna. När man har mått dåligt så har man önskat att hon fanns där och när man har blivit glad har man önskat att man kan dela med sig.
Plus att när hon har gjort dåliga saker så har jag önskat att jag har kunnat komma med bra råd. För hennes bästa samt människor omkring som det berör.
Folk kommer kanske inte förstå hur jag kan vara kompis med henne igen, men det är mitt val och det känns bra för mig.
Men jag är inte blåögd och jag har kött på benen samt skinn på näsan. Så jag kommer säga ifrån när jag märker något, samt prata om saker jag känner.
I varje motgång finns en medgång. Jag har bara haft motgångar det senaste året så jag känner att jag ska göra något för att jag ska må bra. Men om det är bra, det vet jag inte. Men det känns så nu.
Folk får tycka att jag är knäpp, men jag tror inte att man kan förstå.
I varje motgång så får man också en erfarenhet med sig på vägen. Och det tänker jag använda mig av.

Det blir nog bra det här.
Har iallafall haft en trevlig kväll, och nu ska jag gå och lägga mig för att jobba det sista passet för att sen vara ledig en hel månad.


Fridens!


Untitled
Untitled


Seriöst?! Jag har jättestort huvud och öga! Jag ser ut som en sån där figur som bara har ett jack. Ser helt fucked ut!

Kommentera här: