LÄKARBESÖK

Fy fan i helvete vilket vidrigt besök!
Jag plockade bort mina stygn och silikonskenor som jag har haft i näsan sedan operationen idag.

Helvete. Han hade inte ens börjat att ta ut skenorna och blodet började forsa ner. Fick fånga upp det med handen. Sen när han väl drog ut skenorna så gjorde det så in i helvetes ont! Vart hade de suttit? De var ju för fan 2x5 cm! Hur fick de plats?! Så fort de togs bort så rann blodet ännu mer.

Åh jösses. Det var fan vidrigt! men nu är allt borta och jag kan äntligen andas och känna mig som en människa igen.

Skulle fan ha bett någon filma det där. Blodbad. Haha!

Idag har det varit en hemmakväll med min käre hane. Vi har naggat taco och kollat på tv!

Igår mös jag med kissen hela kvällen då hanen jobbade.
Imorgon blir det shopping!

 


Kommentera här: