GÅR IN I GREJER

 
Blåmärket i fejan syns ju mer idag än vad det gjorde igår!
Vafan. Folk tittar på min som om  jag har "ramlat i trappan"! Haha, så är ju verkligen inte fallet!
 
Det är absolut inte ovanligt att jag blåmärkar mig själv. Och eftersom jag tänkte så mycket på det idag så räknade jag alla gånger jag gick in i något eller slog i något idag.
 
Det blev totalt sex gånger (!)
Varav två stycken var inom loppet av ca 30 minuter.
Jag gick in i en stol så jag smällde i armen, sen slog jag i handen i soptunnan i köket, jag har slagit i knät två gånger, foten och armbågen.
 
Det går så bra för mig!
Undrar hur många gånger det blir imorgon. Haha, jag har inte ens tänkt på att det är så mycket?!
 
Har jag nåt fel med motoriken eller vad håller jag på med?
Jag har ju noll koll på mina lemmar!
 

Kommentera här: