ROLLERGIRL

Hahaha bästa igår var när vi åkte taxi hemifrån mig och mot krogen.
Taxichauffören var svinrolig. Det är få gånger man stöter på såna roliga taxichaufförer, men när man gör det, så är det fan awesome.
 
Sara sprang ner när taxin var här, och jag skulle springa och släcka och låsa och sånt, så jag kom lite efter. Det första han sa när jag kom ut var: "Vilka konstiga skor du har, vad är det där? Specialskor?"
 
HAHA!
Jag hade ju mina vita platå på mig. Han trodde inte på mig när jag sa att de inte var svåra att gå i.
 
Sen babblade han som fan och sen ba "vill ni ha musik tjejer?!"
Jag svarar snabbt ja, och då pumpas det nån dansgolvsmusik.
 
När vi har åkt ett tag så kommer det en låt.
Taxichauffören blev helt till sig och sa att det här var hans favoritlåt förra sommaren.
 
Sen lade han till "jag älskar texten!"
 
Haha jag och Sara tittade på varandra och ba "mycket text också..?"
 
Det är inte så mycket text i den.
Jävlar vad jag skrattade. Antingen drev han och visste att den inte hade så mycket text, eller så var han allvarligt. Can't tell.
 
Sättet han sa det på också var så jävla kul!
 
 
 
 
 
Åh jävlar vad jag vill lyssna på Rollergirl nu. Men det finns ju ingenstans! Denna låt som inte är ommixad finns ju ingenstans! Inte tuben och inte Spotify. Jag dör!
 
 

Kommentera här: