SOVDAGS OCH DET VA

Tjena.
 
Nu har jag helg!
Jag kollade precis på det senaste avsnittet av Revenge. Och så tänkte jag lägga mig tidigt så att jag kommer upp i skaplig tid imorgon. Tänkte nämligen dra till Liljeholmen och kolla om det finns nåt färgglatt plagg att köpa, då jag har kollat igenom hela min garderob och hittar fan inget att ha på mig!
Men det är okej. Jag har pengar kvar från denna veckas budget, haha!
Jag har lagt upp en strikt budget som jag måste följa, så att jag sparar så mycket pengar som möjligt, och ändå är rimligt, till Kina i juli.
Så jag får se vad jag hittar!
 
Sen är det bara att bege sig ut på Lidingö igen för festligheter!
 
 
Näe. Om jag bara ska ta en sista cigg nu och sen gå och lägga sig kanske?

Det får bli så. Annars kommer jag inte upp imorn. Lär jag kanske inte göra ändå säkert, så kommer jag skita i allt för att kunna sova längre. Och gå upp och göra mig klar tills det att jag ska vara där.
Men jag ska försöka!
 
 
Tjipp!
 
 

Kommentera här: