LITE HALVSKAKIS

 
 Fyfan. Kroppen har inte varit riktigt med i svängarna idag! Den är helt skakis, och har varit det imorse, hur mycket jag än äter!
 
Hoppas den mår bättre imorgon. Och jag mår lite illa av tanken att jag ska hem och sova sen, när det är det enda jag har gjort det senaste dygnet.
 
Jag somnade såklart om sen efter mitt godisbreak inatt. Vaknade när klockan ringde. Inga konstigheter alls.
 
 
Något som är bra dock är väl att jag har slutat röka? Eller, jag kommer väl säker börja med den där skiten igen. Men jag rökte när jag kom hem från London, vilket var förra måndagen. Sen tog jag en cigg i måndags, eller ja, några bloss. Det var inge gott så jag slängde iväg den.
 
Har inte ens varit sugen på en idag.
Win.
 
 
Nu ska bara kroppen vakna till liv!
 
F**k Your S**t

Kommentera här: