BILDER!

 
Här är lite bilder från igår som jag har tagit med nya kameran! 
Det är en heeeeel del crap jag måste lära mig. Jag har ingen aning om hur systemkameror fungerar eller vad alla inställningar betyder! Men jag ska lära mig själv och bli proffs! Ptja, nästan.
 
 
Igår var det ju shopping på schemat, förutom kameran. Och jag hittade en massa fint. Och så fick jag köpa nytt torrschampoo, som är det bästa i världen. Tog två på samma gång. Lika bra!
Sen blev det lite knästrumpor, en kjol, croppad tröja, trosor osv.
Sen hittade jag även en skjorta, ett par jeggings, smycken och två toppar! Men de kom liksom inte med på bild här.
 
Sen åkte jag och Alexandra hem till mig och mös ner oss i en utbäddad soffa, med massa godis och läsk. Sen hade vi varsitt täcke. Vi kollade på tre filmer.
 
Frost, Trassel och Röjar-Ralf! Alexandfra hade inte sett nån av dom så jag blev glad att få visa, haha!
Dessutom är båda lika hooked och obsessed med alla låtar och divernse från Frost nu. Vi tänkte att vi skulle dra på bio för att se den på svenska i helgen! Maaaan kan aldrig få för mycket!
 
Idag har jag inte gjort många knop. Väntar på ett paket som skulle komma men de har inte kommit än och jag hoppas verkligen inte att dom har glömt bort, för då blir det en till dag jag spenderar inomhus utan att gå utanför dörren i onödan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DAGENS OUTFIT:
 
 
 
 
 
 
Och sen några bilder på två tårtbarn i hallen. Här har jag kämpat med inställningarna, men de ville aldrig bli som jag ville! Har en hel del att lära mig. Bilderna blev inte sådär jättebra! Men vi hade iallafall kul :)

Kommentera här: