BLOPPIS

 
Sådär! Jag hade helt glömt bort att jag hade börjat på en smartare lösning för min bloppis.
Det var flera månader sen jag började och har inte riktigt haft tid till att fixa den, men nu gjorde jag klart den!
 
Så välkommen in till MIN BLOPPIS!
 
Där kan ni köpa allt som jag har valt att inte ha kvar, allt från nya grejer till begagnade.
Mest nya saker då jag alltid handlar saker på impuls.
 
 
Betalning sker via PayPal, så det är ett måste. Det går snabbt och smidigt.
Det kommer bara finnas en sak av varje produkt, så skynda dig om du vill ha den!
 
Jag ska lägga till mer grejer snart. Men nu måste jag duscha och grejer för sbart kommer Alexandra hit på middag!
Jag gjorde ju pulled pork i natt så det blir hamburgare idag!
 
 
 
Det som finns att köpa just nu:
(Bilderna länkar)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer:

1 Cecilia | Tatuerad & piercad feminist:

Den blåa klänningen är sååå söt, men har lagt köpförbud på mig själv den här månaden. Förutom viktiga saker. :)

Svar: Jaa den är ju det :D Det är bra gjort! Hoppas den är kvar när du inte har köpförbud då :)
J e s s i c a

Kommentera här: