JULSTUGA

 
 
Har haft julstress hela november. hahaha. Har aldrig haft det förut.
I måndags slet vi fram alla julkartonger jag kunde hitta. Och julgranen.
Kom på att jag inte kommer att vara i skick för att pynta och hålla på på söndag då jag förmodligen kommer att vara helt slut efter Londonbesök och härj på Klubben. OCH! Det är ju första advent på söndag. Det fick jag reda på förra veckan. #stress
 
Så nu har jag pyntat hela lägenheten!
 
En sak jag fick lära mig av mamma i tidig ålder var att man inte ska blanda rött och rosa. Det skär sig. 
Så jag blandar aldrig rött och rosa i kläder. Blev helt förvirrad och det sved i min hjärna när jag kollade på "Ett hål i mitt hjärta" - en film av Lukas Moodysson. Där blandas rött och rosa hej vilt.
 
Alla julsaker jag har är ju typ röda. Så jag tänkte "yolo" och ba blandade hej vilt jag med!
 
Utöver granen så står det tomtar överallt, har adventsljusstake redo, julstrumpor, nötskål osv osv.
 
Jag och hanen har även gjort n paketkalender till varandra. Så den står framme helt redo.
Ska bli så spännande!
Och så mysigt med jul!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer:

1 Anonym:

Du har väl aldrig lyssnat på mamma :)

Kommentera här: