TO DO

 
Nu ser det ut som ett helvete hemma hos oss. Fick hem 50st flyttkartonger i ondags och nu har vi börjat packa. Började rensa igår och ska fortsätta ikväll.
Vi ska öppna en flaska vin och sätta på musik och peppra järnet!
 
Imorgon ska vi på Against me! på Debaser medis. Synd att vi inte har flyttat än. Nya lyan ligger ju precis på torget, så hade ju kunnat krypa dit om man vill. Men det är bra för framtida spelningar! :D
 
 
Jag har redan tröttnat på mitt rosa hår. Så har gått in i ett övergångsläge till en annan färg. Får se hur det blir då det är rätt svårt med rosa! Vill ju ha turkost igen. Men det blir ju lila om jag färgar. Så jag får se hur mycket jag kan tvätta ur och se hur det blir sen! 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Nathalie Isaksson:

Lila är min favorit bland hårfärger, turkost/blått kommer som nr.2. Just nu är det väldigt blått =)

2 Anonym:

Hej jag älskar din blogg läser den varje dag. Har precis skaffat instagram och undrar om du har någon? Mvh Jenny

Svar: Hej! Vad kul! :D ja det har jag. Heter missj182 där. :)
J e s s i c a

Kommentera här: