KALAS

 
 
Vi har ett födelsedagsbarn här på jobbet idag. 
Så jag smällde ihop en tårta!
Jag har börjat intressera mig för tårtor nu. Så har gjort ett par stycken på väldigt kort tid. Gjorde tårta kanske en eller två gånger om året förut.
 
Men gjorde chokladbottnar igår, och slängde på hallonmousse och hallon idag.
Enkelt och snabbt!
 
 
Jag och kollegan lurade upp barnet med att säga att vi hade pannkakor. Dock så kom han hit och fick paket och tårta istället. Ganska okej lögn tycker jag.
 
 
Bra frukost om inte annat! Man är ju vuxen och gör som man vill. Härligt.
 
Han fick lite godis, leksaker, chokladsugrör och en kondom. På det sistnämnda paketet stod det typ att han fick "ta säden dit man kommer". Det var kul.
Mest kul för att jag trodde att det hette så på riktigt. Fick lära mig igår att så inte var fallet. Så det blev en intern grej.
 
 
 
 


Kommentarer:

1 Cajsa:

Så fin!!

Kommentera här: