GREJER

 
 
Uppe i ottan är man. Dom ska byta varenda fönster i lägenheten. Och det är väl bra!
Ska ändå flytta härifrån snart :P
 
Sen i eftermiddag bär det av mot Haninge för att tatuera mig!
Blir låret denna gång och jag slänger upp en bild sen! 
 
 
Ska bli härligt att jobba i 12h och sen flyga hela dagen på torsdag med ett nytatuerat ben. Haha!
Får köra våtläkning. Då har man plast hela tiden och tvättar av tatueringen var fjärde timma typ. Och så på med ny plast!
Man smörjer alltså inte in den.
Det gör man efter att man har våtläkt i en vecka typ.
Om jag minns rätt! Men vilken otajming egentligen. Men det var den enda tiden både ja och tatueraren kunde så det blir nog bra ändå!
 
 
Happ. måste vänta innan jag kan sminka mig. Dom är överallt. Hantverkarna. 
Hamrar och härjar med alla fönster. Klättrar också.
 
 
Tatuering idag, jobb imorgon och New York på torsdag! Wooo!
 
 
 

Kommentera här: