HEJ DÄR

Oj!
Undra sa flundra vilka kämpar det är som ändå hoppar in här varje dag?
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra med denna bloggen. Jag kanske bara rent av startar en ny. Börjar på ny kula haha
 
Det var ett tag sen jag skrev sist och man har ju haft semester och diverse.
Gissa vart?
 
Ja, USA igen.
 
Vi åkte med två kompisar som också är ett par och vi levde bara livet. Mestadels av tiden bodde vi i ett hus i LA och bara njöt av ledigheten, solen, värmen, god mat och att vi var där.
 
Vi bodde i en 50-tals villa med pool en liten bit utanför LA och det var så mysigt. Riktigt mysigt amerikanskt villaområde som man ser på film!
 
Sen var vi en tripp till LAs Vegas också som alltid. Vi kollde på New Found Glory och Movielife och vår vän Ryan Key som precis släppt sin nya solo EP. Sen blev det Emo Night efteråt och återigen stod man på den scenen och sjöng glatt med och dansade som en apa. 
 
Blink182 skulle vi sett men de ställde in då Travis fick blodproppar i båda armarna. Så vi var ute och åt middag och drack skumpa och drinkar i vår svit istället. 
 
De första dagarna bodde vi i Hollywood, men lägenheten där var inte vad vi förväntade oss så vi åkte tidigare till huset. Bra val av oss.
 
Jag och Jimmy stack även till Ventura, där vi gick på Warped Tour som är det sista någonsin. Dock så tror jag att det inte kommer att sluta helt. Men det är nog inte samma upplägg med cross country längre! SÅ det var kul att få uppleva det! Det var MASSOR med folk och det var varmt som attan. Efter festivalen åt jag världens godaste Pad Thai i själva centrumet i Ventura. 
 
En mycket bra resa. Snart har man semester igen och då blir det en tripp till Gotland, sen hem och ha födelsedagsfika, fira vår 4 årsdag och sen ska jag ha födelsedagsfest. Händelserik vecka!
 
 
 
 

Kommentera här: