Bröllopsplanering

Så sjukt att man håller på att planera sitt eget bröllop?

Man är liksom... vuxen nu.

Jag tänker mycket på detaljer. Allt ska matcha, vad ska alla ha på sig. Ska dukarna matcha färgen på brudbuketten eller spelar det ingen roll? Haha
Typ så. Men en grej jag ville var att de som skulle gå fram med mig ska ha armband. 
Så jag gjorde armband till mina tärnor, min lilla flower girl, mig själv och sedan fick mamma ett också där det står "mother of the bride" bara för att :) 

Jag sökte på armband liknande dessa och man kunde köpa för typ flera hundra kronor styck. Kände att det var lite mycket för en grej som egentligen inte var nödvändig så jag gjorde egna! 

Gjorde några extra också ifall någon var på jakt som jag, men till ett lägre pris än det jag hittade. 

Finns på http://jessica182.tictail.com


(null)

(null)


Kommentera här: