Rubrik

Idag passade frugan på att fixa en ny header till mig. Så nu ser det lite trevligare ut igen.

När vi satt hemma hos David så ringde Linn och frågade om jag ville komma ner till Freja.
Vi övervägde saken, sen gick jag och Sarah ner och delade på en öl. Castello, dom är ju ganska stora.
Så det var jag, Sarah, Linn, M-T, Robban och Karin. Vi satt där i kanske en och en halv timme, sen drog vi. Det var satans kallt för att vi satt ute. Enzo var ju med också, den lilla kluttekorven.
När vi gick därifrån så mötte vi Micke, han var ute och cyklade som en femtonåring på kvällen. Han skulle ner och säga hej, men vi var ju på väg därifrån så jag fick prova hans cykel. Han trodde inte att jag kunde cykla ? Hallå, det kan väl alla eller ?
Dock är jag lite rädd för det, har ju inte cyklat sen olyckan 2005 när jag och Ellinor satte oss på en cykel utan bromsar i världens nedförsbacke och cyklade in i en stolpe. Ellinor bröt lårbenet och fick åka helikopter medans jag fick åka ambulans och fick en spruta i benet. Men jag klarade mig. Fast det gör ont i bäckenbenet ibland. Det jag slog i.
Men det gick bra att cykla, cykeln hade ju bromsar sen var cykeln lika stor som en BMX.

Nu sitter jag här. Tänkte sova, men klockan är ju bara snart 23 liksom. Känns som om det är jättesent. Men jag ska ändå upp imorgon och hjälpa Jane. Sen ska jag och Sarah dra och skriva på kontraktet för våran lya !

Asså, det kommer att bli så jävla snyggt ! Om vi gör så som vi har planerat så. Badrummet ska gå i svart/vitt + schackrutigt, hur snyggt är inte det då ?
Sen ska vardagsrummet/sovrummet gå i samma färger. Vi tänkte ha i svart/guld först, men det går inte så bra ihop om det är vita väggar.
Köket ska gå i rosa, så som det gjorde hemma hos Micke, det är ju jättemysigt och man blir ju så glad liksom när man går in i köket av den färgen. Sen har jag ju typ exakt allt i köksväg i rosa, förutom möblerna liksom så.
Men det kommer att bli skitbra! Längtar verkligen tills man får kirra allt.


Vi har redan fått inflyttningsgifts liksom. Vi fick champangeglas och champange av mamma och Viktor, sen så har Sarahs mamma tjackat 2 påsar med skafferiföda :) Hur snällt är inte det då ?
Ska hem till Micke sen och tömma hela skafferiet där. Tog bara mitt te. Jag har faktiskt en fin rosa sockerburk där också. Och min symaskin !

Nu ska jag sätta på Paige tror jag !

Usch, ska ta ett glas vatten först.

Kommentarer:

1 Sarah:

BRA! då kör jag på denna :) jag gillar't!

2 mickan:

Fan, var det du som klota på cykeln? jag kommer ihåg det! Jag ringde ju ambulansen och grejjer och snackade med nåns mamma i telefon...

Fan jag skulle inte satt mig på en cykel efter det... läbbigt ju!

Kommentera här: