Hola!

Jisses.

Nu har jag jobbat 11 timmar. Stekt raggmunk och fläsk till förbannelse.
Nacken har varit ett helvete sen i lördags.
Har smort in mig med linement och grejer. Idag är det dock bättre än vad det var igår. Då kunde jag inte ens vrida på huvet. Idag kan jag vrida, men det gör ont som satan. Vet inte riktigt hur jag lyckades med detta. Det gör ju ont ända ner till ryggen. Jag har ju härjat längst fram förut. På Raised Fist på WCR stod man ju inte direkt stilla, då fick jag pissont, men det är klart. Man fortsatte ju att härja, så det var väl därför det gick över. Eller så var det för att man var 22 i lördags och bara 21 i Gbg. Kan vara det asså.
Sjukt gammal.

Nu har jag suttit och betalat räkningarna. Eller det första jag gjorde var faktiskt att boka biljetter till Rise Against! Wohoooo!
Lyckligaste EVER!

Sen har jag skämt bort mig själv ännu mer och tjackat grejer på swedenrockshop. Nya pluggar till öronen, ny läppring, påslakan och lite roliga grejer!
Wihooo. Nästa lön ska jag fan tjacka en klänning från Nelly. 600 spänn pallar jag inte lägga för en klänning nu.



Nu ska jag sova.
Jag börjar 15.00 imorgon. Ska kvällskocka igen, för när den andra kocken kommer tillbaka så är den första dålig!
Jag ska dock upp och nagga lunch med mamma imorgon!

Godnatt!


Kommentera här: