Virrpanna

Oojojojoj, Så var det fredag igen!!!

I veckan så har jag mött upp mamma och lunchat med henne. Sen hämtade jag ut biljetter till Rise Against också. Lyckligast.
Sen fick jag en väska av mamma! Wihoo. En riktig väska, som man kan stänga. Haha jag har ju bara köpt tygpåsar annars. Gillar inte väskor riktigt.
Seeen köpte jag ett par skor också! Det var halva priset, jag var ju tvungen.
Igår så drog jag en timme tidigare in till HAninge och så mötte jag upp Linn1 där. Vi gick runt lite och sådär. Drog en burger på gyllene måsen och sen drog jag till jobbet.
Härjade med Linn2 på jobbet. Helt freakade.


Jag gick upp halv ett idag. Hoppade in i duschen, stressade som fan för att hinna med tåget.
Går ut och ska precis tända ciggen - när jag kollar på klockan. 13.08. Vafan. TRETTON nollåtta.
Jag ska ju inte åka förns klockan två!
Man är ju inte riktigt med i matchen här asså..
Nu sitter jag och fördriver tiden, för att sen dra till jobbet. Det är sjukt jobbigt att börja klockan 15.
Meeen jag får ju jobba sex timmar med Linn istället för typ tre eller fem.

Igår var vi törtstläppar och tog en bärs på Ollan efter jobbet. Mycket trevligt.

Idag är det fredag och det lutar väl till att dra till Nynäs efter jobbet faktiskt. Vettefan vad som händer, men nåt lär ju hända iallafall.


Nej, nu ska jag kolla det sista och sen dra med det rätta tåget!



Kommentera här: