pljäska




Idag har jag varit sjuuuuukt trött!
Helt off på jobbet och jag skulle kunna somna på plats.
Helt veck. Vet inte varför. Kan bero på att jag inte somnade förrän 23.30. Rätt sent med tanke på att jag går och lägger mig senast 22 annars!

När jag kom hem så kom Jelena hit.
Vi naggade pljeskavica (otippat)!
Efter det blev det rabarberpaj med vaniljvisp. Sjukt gott. Fett mätt. Fett full. I magen asså. Och så drack vi julmust. Hon har precis dragit så det blev rätt sent ändå!
Jason och Gollie var med också såklart.
Hundmys.

Imorgon är det nyår och det är dags för nytt år och nya bravader.
Jag och Jennie kickar in nya året hos henne i Nynäs.
Om ni vill vara med är det bara att säga till!
Vi gillar människor.
Fast om du luktar illa så är du inte välkommen.


Det ska bli spännande och se vad 2010 har att erbjuda!
Inga dåligheter hoppas jag!


Nu ska jag fan duna så att jag orkar med morgondagen!


Kommentarer:

1 Hanna S:

Var har du hittat den där toppen? :)

2 Jessica:

Den köpte jag faktiskt på tradera för längesen! Men sök på leopard så kanske något smaskigt kommer upp! Det brukar det göra.

Kommentera här: