Min önskelista! Julen 2009

Jag lägger upp den här eftersom ingen har frågat vad jag har önskat mig?!
Hur ska ni då veta vad ni ska köpa?
Fast jag kanske inte har varit snäll i år så jag kanske blir utan julklappar...?


  • En digitalkamera Samsung ST550
  • Nintendo Wii
  • Ett våffeljärn
  • Ett toastjärn
  • Elvisp
  • Parfym (Jag TROR att jag vill ha Avril Lavigne - Black star. Men jag har inte luktat på den än. Den kanske luktar äckligt. Men ett säkert kort är Dolce & Gabbana - Light blue eller Dior - Jadore, JLO - glow)
  • Turtles påslakan (Det har kommit in nya på BR)
  • Pengar till tatuering
  • Presentkort på H&M eller Lindex, Blue Fox och Gina Tricot.
  • En leopardpäls från Bik Bok
  • Nätstrumpbyxor i miljontals
  • Två svarta vitrinskåp eller några jävla hyllor av något slag
  • Badrumsskåp (Ett sånt som Jonnie har)
  • En extern hårddisk!
  • En platta loka naturell
  • Ramar i svart eller guld
  • Ramar till alla mina stora blink182-posters
  • En svart tjejmorgonrock från Hemtex
  • Babyliss icurl (!!!!!)
  • Stövlarna med nitar på från skoaffären här i hålan
Fyller väl i när jag kommer på mer!


Kommentarer:

1 Saja:

NEJ jess!

Jag trodde också jag ville ha avrils efter att ha sett flaskan o så.

Så spreja jag.

Luktar rengöringsmedel, inte alls hot :/

Så nu vill jag ha en av Paris Hiltons ist^^



ÖNSKA inte den haha. lukta!

2 Jessica:

Okej ?! :O Aa men jag tänkte på det, tänk om den luktar illa, och så är den fett dyr. Då måste jag lukta på den. det ska ju vara choklad i och grejer ba

Kommentera här: