Torsdag



Fullt sjå idag.
Massa som skulle fixas.

Jag har även haft Jennie på besök.
Vi naggade taco och kollade på tv.
När vi var på väg hem från ica bjöd gud på 8ans jävla spöregn. Vi hade paraply! Men satan vad blöta vi blev. Himlen öppnade sig! Så det var ju bara att hoppa i ett par pyjamasbraller när man kom hem.

Sen har jag lagat 5 matlådor också.

Det blev en låda enchiladas med massa sallad och såser till.

Två stycken korvstroganoff med pasta och två stycken spaghetti och köttärssås!

PJUH!

Men de gick fort att göra. Tog väl en halvtimme bara.

Nu ska jag lägga mig i bingen för att glo på film och sen somna.
Imorgon börjar jag jobba efter två lediga dagar igen.
Fre-tis.
Härligt!
Men jag kommer att sova i Solna några av dagarna så det är perfekt. Då tar det bara ca 40 min till jobbet istället för två timmar.

Lidingö känns jävligt far away asså...


Godnatt!




Kommentarer:

1 Diana♥:

Hejhej, superfin blogg :) ♥

2 Tei:

Åhå! :D

Blev helt pepp av din blogg av någon konstig anledning. Den var så söt och åahaha! :D Blev helt glad! :D

Fin header!

3 Saja:

Ska du sova hos din boy i solna så kan jag sova hos min boy i solna så kan vi ses o röka? hihihihihi

4 erikeliasson:

Hej fin blogg :D

Vad tycker du om min ?

5 Jäffä<3:

Vart köpte du din rosa hårfärg?

O hur mkt kosta de? :) <3

Jätte fin blogg, äälskar rosa!;)

6 Anonym:

Utrolig sukkersøt blogg du har :O:D jeg ELSKER headern og bakgrunnen..for ikke å snakke om det rosa håret ditt :,) <3 vakkert!

7 D evil AKA Heidi:

Utrolig sukkersøt blogg du har :O:D jeg ELSKER headern og bakgrunnen..for ikke å snakke om det rosa håret ditt :,) <3 vakkert!

8 sandra:

svar: jag tycker också att den är riktigt bra, den är nog en av de bästa disney channel-filmerna enligt mig:)

Kommentera här: