LISTA!



Alltså. Jag kan bara inte motstå listor!

1. Hur gammal är du om fem år?
29

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Hannah Montana

3. Hur lång är du?
163 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Leon!

5. Vem ringde du senast?
Jobbets friskanmälansgrej. Innan det - Jelena

6. Vem ringde dig senast?
Alexandra

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Aa det gör vi :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms! Det är mer spännande. Om jag är otålig ringer jag. Direkt efter att ha skickat ett sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Hm. Rätt skilda.

10. När såg du senast din mamma?
Oj. Förra lördagen.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
14.30

13. Vilken är din favoritjulsång?
Britney Spears - My Only Wish (This Year) ;)

14. Vilken är din favoritplats?
Vartsomhelst med nån/några som står mig nära.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Pendeltåget

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Inte här hoppas jag!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Vinjetten till Arkiv X från Johans rum.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Oj. Kommer inte ihåg. Jag har inte skrattat på ett tag nu!

19. Hur stor är din säng?
105 x 200. Men jag SKA införskaffa mig en 160 x 200

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar. Och stationär. Men den ligger i kartonger.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
MED! Pyjamas FTW!

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett

24. Vilka städer har du bott i?
En. Nynäshamn. Ösmo är en ort.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor

26. Är du social?

Ja, när det passar mig.

27. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's Chocolate fudge brownie

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Kesella vanilj + hallon <3

29. Tycker du om kinamat?
Ja!

30. Tycker du om kaffe?
Ja. Men dricker det sällan

31. Vad dricker du till frukost?
Oftast mjölk. Eller vatten.

32. Sover du på någon särskild sida?

Mest vänster tror jag. Om man menar på kroppen? Eller i sängen? Eller va?

33. Kan du spela poker?
Ja! Texas hold 'em FTW

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja

35. Är du en beroendemänniska?

Mja. Antar det!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Såg häromdagen att det finns en som fyller år samma dag som mig ja! Dock ett par många år yngre än mig.

37. Vill du ha barn?

Ja…

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja. Efter att ha cyklat på en cykel utan bromsar...

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Bassäng. Hav är kalla

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och mat

42. Äger du dyrbara smycken?

Nej


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Family Guy och Jersey Shore. Samt nästan allt på Disney Channel.

44. Kan du rulla med tungan?
Vadå.. hur? Ja?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Asså. Alla är roliga på sitt sätt. De människor som får mig att garva riktigt hårt är de som är roliga!

46. Sover du med gosedjur?
Nej

47. Vad har du för ringsignal?
A ay To Remember - All Signs Point To Lauderdale

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej, inte vad jag vet.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En resväska

50. Flirtar du mycket?
Nej. Aldrig

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja det tror jag

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, lite svårt utan körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Halva En fotografs bekännelser! Inte klar än..

54. Läser du dagstidningen?
Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?

Alltid!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Bandit

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Helosan, loka, bröd, pålägg, mellanmål

59. När var du i kyrkan senast?
Scott's dop! I.. Oktober 2010?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Oj.. Göran?! Haha

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
3-4 nätter tror jag?

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Vet inte faktiskt

63. Vad lyssnar du på just nu?
As I Lay Dying - Forever

64. Har du varit med i tidningen?
Japp! Två stycken vad jag vet

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Björn! Och snigel.

66. Vem såg dig naken senast?
Micke

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Vit. Har en elis!

68. Hur imponerar man på dig?
Man är rolig!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen

70. Har du någon piercing?
Läppen, näsan, tungan, naveln och öronen

71. Din största vinst?
Antar att det var på Black Jacken i Las Vegas. 40 dollar :) Satsade 10! Så jag plockade ut 50 dollar.

72. Civilstånd?
Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, blogg.se

74. Är du fåfäng?
Njäee

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Äh!

76. Hur gammal är din pappa?
Han blev bara 42. Skulle väl fylla 50 iår tror jag!

77. Vilket är ditt drömjobb?
Typ. Nåt inom musik eller radio/tv.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Ja, åka till San Diego

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Fiskar, hamster, möss, fåglar, hundar! Och grodor, ormar och ödlor som jag hittade ute.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag är förbannat rädd för nattfjärilar. Eller malar eller vad fan de heter. Jag är född med läppspalt. Jag har kissat på mig i en rätt så vuxen ålder.

81. Svär du ofta?
Ehm! Lite för ofta. Dvs hela tiden.

82. Sverige när det är som bäst?
Sommar och alla festivaler!

83. Kan du åka slalom?
Nej fan!

84. Vad har du ätit i dag?
Ärtsoppa.

85. Vad har du för utbildning?
Undersköterska, bartender

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Inte så mycket längre då jag börjar bli fruktansvärt fet. Men nassarna då. De sitter fortfarande på sin plats!

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Näsan och munnen

88. Vilken är din bästa egenskap?
Rolig och snäll! Haha

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Kan vara riktigt jävla lat och inte speciellt självständig. Även fast jag bor själv! Haha

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Typ Hitler och vem somhelst som överlevde titanic! Hahaha. Historia är inte mitt kall här i livet.

91. Saknar du något?
Ja, det mesta.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja! Det är ju till att fira att just den personen har blivit född. Fast om det är ett fuckface så bryr jag mig inte. Bara om folk som betyder nåt för mig!

93. Vad gör dig ledsen?
Inte så mycket. Jag är gjord av stål. Eller?

94. Vad gör dig glad?
Det mesta! Kan vara uppmuntran på jobbet, någon kompis som blivit glad över något. Eller att någon kommer med ett besked om att denne har en flaska galliano och en dunk vin hemma och gärna vill att jag kommer förbi.

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej

96. Vad ska du göra i helgen?
Umgås! Det behöver jag efter en veckas isolering. Träffa Jennie på fredag och tjejkväll/födelsedagsfirande på lördag! Perfekt.

97. Vad är det knasigaste du gjort?
OJ.

98. Vad har du för laster?
Jadu

99. Vem är din förebild?
Mamma

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Röka



Kommentera här: