RENSAR....

 
 
Försöker hålla mig sysselsatt hela tiden, så nu har jag rotat fram ännu mer saker till min loppis.
Sjukligt vad grejer det är och jag vet inte ens vart jag ska lägga allt när det väl ska fram och se snyggt ut liksom! Skulle behövt en klädsång för alla klänningar och det. Men det har jag ingen, så jag får lösa det på något vis!
 
Men det är just nu 13par skor, väskor, klänningar och tröjor och diverse som ska bort. Och rosetter till håret, smycken och bandanas och sjalar.
Och jag har inte rensat den "riktiga" garderoben än. Där finns det ju massa kjolar, byxor, t-shirts, linnen osv!
 
Sen plockade jag ihop en goodiebag också, med lösögonfransar, smycken, grejer till håret och annat gott! Den ska lottas ut.
 
 
Pjuh. Och jag är inte klar än, och jag måste handla vin och andra saker som jag ska bjuda på. Men först ska jag jobba i två dagar!
 
 
Och har ni inte mailat mig för en inbjudan för dig och en vän så gör det nu! Jag tänkte välja en här nu i dagarna :)
[email protected]
 

Kommentera här: