TRIXAT LITE

Igår kom äntligen mitt paket från Clas Ohlson. 
Jag älskar den affären. Bästa någonsin. Vill man ha en pensel så finns det där. Behöver man en lampa så finns det. Behöver man nya rosa bakbunkar så finns det. Behöver man en macronmatta så finns det. Behöver man en värmekamin så finns det. Behöver man... Ja ni fattar. Dom har allt!
 
 
Har letat runt på IKEA och massa butiker efter just rosa bunkar, men det har inte funnits. De fanns såklart på Clas Ohlson. I fin rosa dessutom!
 
 
Sen fick jag även hem min maskeringstejp som jag passade på att köpa med då jag inte hade någon. Så igår kunde jag måla mina lister i köket! Eller karmar? Golvdörrkarmar? Ah, vad det nu heter. Är inte så insatt.
 
Det blev rosa!
 
Och för att inte katten skulle få för sig att hoppa på dom nymålade grejerna så påskyndade jag processen lite.
 
 
 


Kommentarer:

1 BeckaCandy:

Claes Ohlson är sjukt underskattad! Finns alltid massa kul och praktiska saker där, köpte bland annat än rosa elvisp o rosa brödrost där ;D

Svar: Åh fy fan! Det har jag missat och jag är där typ en gång i veckan! Haha :D Ska nog byta ut det jag har och köpa det jag med :P
J e s s i c a

2 BeckaCandy:

Sv: Haha ja det var svårt o motstå dem ;D
Billiga och funkar bra gör dem med.. inte för det spelar någon större roll eftersom de är rosa men.. ;P haha

Svar: Haha exakt! Sålänge det är rosa så kommer det mesta undan med allt!
J e s s i c a

Kommentera här: