SÖNDAG

 
Ugh. Jag är helt jättetrött och orkar inte tänka på något annat än jobbet när jag jobbar helg.
Men nu är jobbhelgen över och jag är ledig i två dagar!
 
När jag kom hem igår så fixade jag allt jag skulle och sen gick och la mig på en gång. Var i säng 20:59! Och jag slutade jobbet 20:00 så det är bra jobbat då det tar 40min att åka hem :P
 
Men jag kunde inte somna! Låg och kollade massa roliga vines och sen vid 23:00 så började grannarna ha sex. Somnade väl mellan tolv och ett på natten, men vaknade 04:14 av att grannarna hade högljudd sex. IGEN. Denna gång hade de väl druckit lite för dom var långt ifrån tysta. Det kändes nästan som om de var i min säng!
 
Så jag virade in mig i täcket och hade kuddar runt huvudet, men det hjälpte inte. Efter ungefär en timme så var det tyst och jag kunde somna igen. Men då ringde ju klockan istället.
 
Så jäkla irriterande.
 
Nu har jag satt in en fläskkarre i ugnen. Håller på att göra "pulled pork" och jag är ´spänd över resultatet för jag har aldrig gjort det förut!
Bara ätit det <3
 
Frågan är hur jag ska göra när köttet är klart. Ställa klockan och gå upp miss i nassen och ta ut köttet? Eller låta det stå tills jag vaknar? Hahaha
Bökigt det blev.
 
 
 

Kommentarer:

1 Izabella:

Låt PP stå i ugnen på 110grader under natten så blir det mumma! 😊👍

Svar: Okej! Har den inne på dom graderna nu. Jag tänkte väl att det inte skulle göra nåt om den var inne lite längre :D Tack för tipset kocken! :)
J e s s i c a

2 Izabella:

Låt PP stå i ugnen på 110grader under natten så blir det mumma! 😊👍

Kommentera här: