USA

 
 
Alltså, varje år åker vi till USA. Det är min och Jimmys grej.
Fast det har blivit lite väl många resor sedan 2016. Tror vi har varit där typ 6ggr sedan dess. Mycket hade ju att göra med att Jimmy var ute med Yellowcard och spelade, så jag åkte med lite på turnén och sen åkte jag även dit i mars förra året för at vara med på den sista spelningen. 
 
Vi tar alltid semester i Los Angeles eoch Las Vegas, eller bara Las Vegas. 
Det är så najs. I Las Vegas har man allt, skule aldrig komma på tanken att åka till typ Thailand. Inte för att det är något fel i det, jag har bara aldrig känt ett intresse av att åka dit. Och då tar jag hellre den flygtiden och åker till USA.
I Las Vegas har man allt. Man får sol och bad. Inget hav, men det badar jag ändå aldrig i. Sen har man såååå mycket underhållning på kvällen. Man kan göra vad man vill. Konserter, shower, äta god mat, besöka olika hotell som har sin egen nisch och bara glo eller ta en drink.
SÅ NAJS.
 
Sist var vi "bara" i Las Vegas. Det var i augusti förra året. Jag fick det i 30års present.
Men då saknade vi L.A så mycket. Vi brukar åka till L.A och sedan ta en road trip till Las Vegas. Det är så kul.
Så det blir det i år igen!
 
Detta året åker vi med två kompisar. Vi åker till L.A och är där i två dagar innan det är dags för Vegas.
I Vegas ska vi gå på New Found Glory och sedan en blink182 show! Hur coolt är inte det?
Blink går ut med att dom ska ha en stående show i vegas, typ 16st. OCH VI ÄR DÄR DÅ. Inte så att vi fick reda på showen och planerar resan därefter, för det har vi ju gjort förut när vi åkte till ett helt random ställe bara för att gå på deras konsert. Vi åkte till Virginia Beach för det var bara där vi fick tag i biljetter.
 
Så det blir en svinbra helg i Vegas! Vi ska även bo på samma hotell som dom spelar på, vilket är lite olikt oss, för i bor alltid på samma hotell när vi är där haha. Men inte denna gången!
 
Sen åker vi tillbaka tll L.A för att bo i ett hus vi har hyrt i 10 dagar. Där ska vi sola, bada, grilla och dricka drinkar vid poolen! Så najs att ha ett helt hus! Vi ska även fira midsommar där!
 
Längtar som en tok till juni nu <3
 
Slänger in lite bilder från tidigare resor!
 
 
 

Kommentera här: